Templates Responsive 2015

Film Online Skin Trade 2014

Film Online Skin Trade 2014


After his family is killed by a Serbian gangster with international interests, NYC detective Nick goes to S.E. Asia and teams up with a Thai detective to get revenge and destroy the syndicates human trafficking network. 

Nick, a tough NY cop, runs afoul of the Russian mob engaged in human trafficking, and they end up killing his wife and daughter for revenge. 

Determined to make them pay, he follows the kingpin to Bangkok, the hub of their activities. He teams up with a Thai detective and they decide to wipe out the entire organization and terminate their business entirely.

Setelah keluarganya dibunuh oleh gangster Serbia dengan kepentingan internasional, NYC detektif Nick pergi ke SE Asia dan tim dengan seorang detektif Thailand untuk membalas dendam dan menghancurkan sindikat jaringan perdagangan manusia. 

Nick, NY polisi tangguh , berjalan bertabrakan dengan mafia Rusia yang terlibat dalam perdagangan manusia, dan mereka akhirnya membunuh istri dan putrinya untuk membalas dendam. 

Bertekad untuk membuat mereka membayar, ia mengikuti gembong ke Bangkok, pusat kegiatan mereka. Dia tim dengan seorang detektif Thailand dan mereka memutuskan untuk menghapus seluruh organisasi dan mengakhiri bisnis mereka seluruhnya .